12 maj 2006

Nu också i den här världen

För ungefär två sedan hörde jag ordet blog för första gången. Det var min gode vän Ewelina som skulle ha en och på den vägen började det.

Jag har blivit häcklad av några oftast lite yngre vänner för att jag inte förstår nyttan eller poängen med MSN men det här med bloggande finns det ju onekligen en del fördelar med. Att få skriva något som många kan läsa utan att någon debattredaktör på en tidning ska avgöra om det är tillräckligt intressant är ju onekligen ganska tilltalande.

Det kanske beror på något slags omedvetet behov av att synas och exponeras men i och med att det i så fall är just omedvetet så är det inget jag behöver bry mig om.

3 kommentarer:

Klockan måndag, 15 maj, 2006 , Blogger Jonas Morian sa...

Välkommen in i matchen :-)

 
Klockan onsdag, 17 maj, 2006 , Blogger Nathalie Sundesten Landin sa...

Välkommen till bloggosfären!

 
Klockan lördag, 20 maj, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Test

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida