13 januari 2009

Woodo Guitars

Jag har just slutit ett sponsoravtal med Woodo Guitars, ett avtal som jag är både stolt och glad för.

Stolt för att Woodo vill synas med mig. Det är nog det största erkännandet jag har fått som musiker.

Glad för att de gör fantastiska instrument. De låter bra och de är extremt lättspelade. Jag spelar på sexsträngade basar och det är ofta problem med den låga B-strängen som ligger fyra tonsteg under den lägsta strängen på en fyrsträngad bas. Det är en väldigt låg ton och många instrument klarar inte riktigt av den men Woodos basar gör det utan problem.

Dessutom gör de sexsträngade bandlösa basar och det har jag letat efter i nästan tio år.

Etiketter:

3 kommentarer:

Klockan tisdag, 13 januari, 2009 , Blogger Frankie sa...

Tjena, om du är student på JMG och blåvit, hur kan du inte redan vara skribent på BaraBen.com? Maila oss på kontakt@baraben.com så ska vi se till att du välkomnas in i familjen illa kvickt! Vilken termin går du?

 
Klockan tisdag, 20 januari, 2009 , Blogger Jonas Morian sa...

Grattis!

Men hoppas du noterat detta. Kolla plats 2...

 
Klockan onsdag, 07 oktober, 2009 , Anonymous Anonym sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida