24 augusti 2006

Göteborgs-Posten

Ett mått på hur bra en tidning är är hur lång tid det tar att läsa den. Om det är många intressanta artiklar läser man dem och således tar det längre tid. Aftonbladet (med undantag för sportbilagan) och Expressen läser jag på några minuter och föga förvånande är det inte några höjdartidningar.

Hemma prenumerar jag på DN. Som göteborgare borde jag kanske ha GP hemma men den är helt enkelt inte lika bra. Det är naturligtvis en subjektiv uppfattning men det är min uppfattning och den är det som avgör vilken tidning jag ska lägga hundralappar på för att få hem.

Ovanstående bild är en skärmdump från GP:s startsida klockan 11.04 idag. Det ska mycket till för att övertyga mig om att byta tidning hemma.

Detta inlägg är pingat på Intressant.se.

Andra bloggar om Media Göteborgs-Posten Göteborgsposten

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida