22 september 2007

Att göra slut på Facebook

Som tusentals andra har jag också fastnat i Facebook. Det är bra sätt att hitta gamla kompisar och ha lite koll på vad de nuvarande håller på med. Tyvärr får jag väl säga att jag nog är lite för gammal för jag har inte hittat någon från min klass i högstadiet där. Det verkar som att många 75:or från Vaxholm inte har hittat dit än.

Ganska snabbt fick jag runt 50 vänner på Facebook och jag reagerade lite på att det gick så fort. Det kändes som att det var en tävling att få så många vänner möljligt på Facebook och jag har sett ganska många som är uppe i över 200. I skrivande stund har jag 106 vänner och jag ska vara ärlig, jag har inte 106 vänner i verkliga livet. Jag tror inte att någon annan har det heller.

Därför ska jag göra slut med några av mina "vänner" på Facebook. Det är ingen av de 106 som jag är ovän med men det känns ändå lite konstigt att ha så många som jag faktiskt inte känner särskilt bra.

Bloggar om och annat Intressant

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida