11 december 2007

Listan

Tentorna är avklarade och en god vän har bett mig göra nedanstående lista. Därför vill jag säga till dig bloggen, jag kommer att hälsa på lite oftare i framtiden. Här kommer listan:

Hur lång/kort är du?
183 cm

Hur lång/kort skulle du vilja vara?
Det är bra som det är

Vilken frisyr har du när du vaknar?
Uppåtstående rufs. Särskilt på höger sida för jag sover på den sidan.

Är du nattuggla eller morgonpigg?
Både och.

Vilken sorts humor har du?
Ironisk.

Hur tycker du att du ser ut när du är full?
Som vanligt men jag sjunger bra.

Hur ser du troligtvis ut, när du är full?
Som vanligt men sången...

Favoritpizza eller annan slaskmat?
Siciliana från Matkällan i Östersund. Det finns ingen bättre pizza än den.

Vilken favoritgenre på böcker?
Skönlitteratur och biografier

Motionerande hurtbulle eller periodare?
Periodare

Magisk eller mystisk?
Varken eller.

Mer vetenskaplig eller mer öppensinnad(ex medial)?
100/0

Halsband och örhängen, eller armband och ringar?
Alt 1

Guld eller silver
Bryr mig inte men ringen i örat är av guld. Det är inte ett medvetet val, jag har fått den av någon, har glömt vem.

Mjukporr eller hårdporr?
Porr är bajstråkigt så jag antar att det är mjukporr men jag vet inte riktigt vad det är för något.

Fantasy eller Sci fi?
Sci fi. Star Trek och Asimov rockar hårt.

Drömsk eller realist?
50/50

Kollar du spisen mer än en gång innan du lämnar lyan?
Nej. Jag kollar den inte ens en gång för jag vet att jag slår av den när jag har lagat mat. Jag har aldrig glömt den på i hela mitt liv.

Tajt åtsittande eller tunika-tok?
Tunika om jag måste välja, annars kör jag med sarong utom på Dubliners för där fick jag inte komma in. Det hjälpte inte att jag hänvisade till en miljard indier och David Beckham. Tråkvakten sa att om jag tar med mig David Beckham i sarong så kommer jag in.

Chokladboll eller kanelbulle?
Kanelbulle (med mjölk)

Fest-röker du?
Nej. Rökning är det mest avtändande som finns och om min flickvän skulle börja jag röka skulle jag allvarligt fundera på att hitta någon annan. Hon tycker samma sak.

Whiskeyslampa?
Fyra sorter i skafferiet.

Musik på just nu?
Soul Seduction Ett av mina nya favoritband.

Om du fick tre önskningar och de skulle slå in, (vilka o varför)

1. Roadrunner (ett skivbolag) ringer och säger: "Hey man, your band is the best ever, please let us pour loads of money over you to make an album for us". Jag skulle kissa ner mig om det hände. (Förklaring överflödig)

2. Fred på jorden. (Förklaring överflödig här också)

3. Att mina vänner och bröder lyckas med det de företar sig (Jag gillar ju dem)

Vackert på en kvinna rent utseendemässigt?
Former

Straight, Bi eller homo?
Straight

Favoritdrink?
Porter och vatten, jag gillar inte drinkar

Favoritsajt/er på nätet?
Svenska Fans, New York Times, Sportbladet Jamma Hattrick (fotbollsspel på Internet) Tribal Wars (spel på Internet där man krigar med andra byar)

Bra självkänsla eller mindre bra?
Bra utom när jag är i en studio för då känner jag mig kass. Jag har alltid hatat det.

Julafton eller midsommar?
Vill inte välja, gillar båda.

”Favorit”-religion och varför?
Ateist men det kristna kärleksbudskapet skulle lösa många problem här i världen.

Ok lista?
Jo då

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida