23 november 2006

Aftonbladet på nya höjder

För en så där 15 år sedan träffade jag Aftonbladets chefredaktör Anders Gerdin, faktiskt hemma hos honom. Hans dotter satt i styrelsen i SSU-klubben som jag var ordförande i. Vi pratade lite grann, du vet så där som en 16-åring gör med sina kompisars pappor, lite artigt och så och mitt intryck av honom var att han var en trevlig prick och att han gillade sitt jobb.

Jag undrar om han fortfarande är stolt över sitt jobb med tanke vilken djävla smörja de publicerar om och om igen.

Men frågan är om inte den här tar priset, Aftonbladet har kommit på att Britney vill ha lesbiskt gruppsex. Det ger ju ett helt nytt perspektiv på livet.

Detta inlägg är pingat på Intressant.se.

Andra bloggar om

2 kommentarer:

Klockan torsdag, 23 november, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Ett tag försökte jag kommentera dumheter som skrevs i kvällspressen, men sen insåg jag att det är ett heltidsjobb och mer därtill. Så nu kommenterar jag bara intressanta saker som Linda Rosing...

"Chapman Stick i ett progmetalband" ser jag - finns det smakprov? *nyfiken*

 
Klockan måndag, 27 november, 2006 , Blogger Alexander Sofroniou sa...

Tyvärr finns inga smakprov än. Vi har kämpat i ett halvår med att hitta en trummis och vi provade en förra veckan som passade utmärkt så nu ska han lära sig allt inrpeat material först.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida