11 juni 2006

Linda Skugge

Jag kommer ihåg för några år sedan när jag läste boken Fittstim som Linda Skugge var med och skrev. Jag gillade den skarpt. Några år senare såg jag henne debattera jämställdhet mot Bo Rothstein, hon kängade till honom så det sjöng om det. Därför är det lite tråkigt att läsa nedanstående på hennes blogg. Jag förstår inte vad som har hänt. Är detta samma person som skrev Fittstim?

Mitt förslag är: lägg ner föräldraförsäkringen. Föräldrar får själva ta ansvar för sina barn, inte staten. Från tre års ålder börjar skolan för alla barn. Varför vågar inget parti komma med helt nya lösningar?

1 kommentarer:

Klockan måndag, 12 juni, 2006 , Blogger Nej sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida