12 september 2006

Pojken som får mig att mysa

Jag är just hemkommen från matchen där Blåvitt spelade ut häcken och vann med 4-1. Det är alltid roligt att vinna men det som gjorde mig extra glad ikväll var vänsteryttern Andres Vasques. Det är värmer i hjärtat att se grabben.

Han var överallt. Han höll sig spelbar på sin vänsterkant, han var högt upp i banan där han dribblade och högg hela tiden. När det var dags att försvara var han nere i straffområdet och rensade. Nu måste han ha slagit sig in i startelvan en gång för alla. Han är helt enkelt bättre än Samuel Wowoah.

Om jag var Håkan Mild skulle jag försöka få Andres att skriva på ett riktigt långt kontrakt så att Blåvitt får rejält betalt när han försvinner ut i Europa.


Detta inlägg är pingat på Intressant.se.

Andra bloggar om

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida