26 februari 2007

Att uppskatta konst

Jag har haft väldigt mycket att göra på sistone och bloggen har blivit lidande men jag skärper till mig nästa vecka.

Jag tycker att konståkning är rätt kul att se på. Den som någongång har försökt själv inser hur sjukt skickliga de är.

Igår spelade Barcelona mot Athletic Bilbao. Jag vet att de flesta läsarna av denna blogg inte gillar (har förstått) hur fantastiskt det är med fotboll och detta riktar sig främst till er. På samma sätt som jag faschineras av konståkning måste man nämligen faschineras av Ronaldihno. Igår kväll var han tillbaka i sitt gamla jag med klackar, dribblingar och det patenterade leendet.

Ni som inte gillar (har förstått er på) fotboll måste ändå erkänna hans storhet, klicka på filmen nedan så får du se för det är vackert.

Snälla, ge det en chans!





Intressant?

Andra bloggar om

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida