14 september 2006

Jag fixar gräsmattan Sven-Göran

Sven-Göran Eriksson är arbetslös och Blåvitt söker tränare. Det må vara ett idiotprojekt att försöka få tillbaka honom till IFK men det är värt ett försök. Bloggen Bara Ben på Glenn Hysén har skrivit hur det skulle kunna gå till.

Naturligtvis handlar det om att mobilisera hela stan precis som elfsborg gjorde när de värvade tillbaka anders svensson. Svennis badar i pengar så det gäller att locka med något annat för vem vet, han kanske är sugen på att flytta hem till Västsverige igen, bara utmaningarna är de rätta (Torsby ligger faktiskt också i västra Sverige).

Jag sitter inte på några miljoner som jag kan bidra med men Sven-Göran, jag kan erbjuda dig något annat. Om du flyttar hit så lovar jag att klippa din gräsmatta en gång i veckan så länge du är kvar i klubben. Då kan du koncentrera dig på ditt jobb utan att behöva bekymra dig för den åtminstone. Säg bara till...


Detta inlägg är pingat på Intressant.se.

Andra bloggar om

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida